Felanmälan och förvaltningsärenden

Vad ska felanmälas och hur? Vilka är övriga förvaltningsärenden som ska anmälas här?

Akuta händelser som brand, vattenläckor och liknande ska alltid gå till SOS 112.

Akuta fel som absolut inte kan inväntas morgondagen men inte kräver räddningstjänst, t.ex. fel på brandlarm som inte går att stänga av, anmäls på journummer 0709 56 35 28.

Om du fastnat i hissen ringer du det telefonnummer som finns i hissen. Om hissen inte fungerar ringer du KONE på telefonnr (Kommer inom kort)

Övriga fel och alla förvaltningsåtgärder anmäls i enlighet med nedan. Där kan ni även anmäla förvaltningsrelaterade förändringar som t.ex. namnbyten på postboxar, beställning av nya nycklar om någon tappats bort eller ni behöver fler, samt skador i lägenheten.

Gäller det däremot fakturafrågor eller andra icke förvaltningsrelaterade frågor hittar ni kontaktuppgifter under "Kontakta oss".

Felanmäl eller skicka ditt förvaltningsärende direkt till systemet

Kommer inom kort

Felanmäl eller skicka ditt förvaltningsärende direkt på webben


 

Personlig hjälp med felanmälan

Om du är osäker på hur du felanmäler eller behöver lite extra hjälp med din anmälan kontaktar du fastighetsvärden på tisdagar mellan kl. 10:00 och 12:00 på telefonnummer 0709 56 35 28.

Alexander Berg

Fastighetsvärd