Kontakta oss

Felanmälan och förvaltningsärenden

Felanmälningar och förfrågningar kring alla former av förvaltningsärenden görs med fördel direkt till oss via app eller på vår hemsida, klicka här för att komma till felanmälan.

Kontaktuppgifter finns på alla wallpads i entrén till er bostad tillsammans med tiderna då förvaltningen har öppet för telefonsamtal. Ärenden som kommer in genom vårt ärendehanteringssystem hanteras alla vardagar.

Journummer för akuta ärenden är 0709 56 35 28

Fakturafrågor

Har ni frågor som rör era fakturor kontaktar ni i första hand vår ekonom Karin Sjöstrand, per email till karin@amhult2.se.

Juridiska frågor

Har ni frågor om vad som gäller juridiskt i ert boende vad gäller uppsägningar, inneboende, uthyrning i andra hand m.m. använder ni ordinarie kontaktuppgifter, se mer under "Felanmälan och förvaltningsärenden".

Byteskön för bostadslägenheter

Har ni vuxit ur er lägenhet eller har ni tvärtom inte lika stort behov av ytan som när ni flyttade in? Då kan ni ställa er i vår byteskö som kan ge er förtur till lägenhet som blir avflyttad från eller önskas bytas mot annan lägenhet inom vårt bestånd. Skicka gärna in ett ärende i ärendehanteringssystemet eller fyll i rätt blankett under "Dokument".

Synpunkter och önskemål

Vi tar gärna emot era synpunkter och önskemål för just ert hus, vårt område, hemsidan eller annat som rör vår roll som hyresvärd. Samtliga ärenden av denna karaktär ska skicka till oss via ärendehanteringssystemet.