Felanmälan och förvaltningsärenden
Felanmälningar och förfrågningar kring alla former av förvaltningsärenden görs med fördel direkt till oss via app eller på vår hemsida, klicka här för att komma till felanmälan.
Kontaktuppgifter finns på alla wallpads i entrén till er bostad tillsammans med tiderna då förvaltningen har öppet för telefonsamtal. Ärenden som kommer in genom vårt ärendehanteringssystem hanteras alla vardagar.
Journummer för akuta ärenden är 0709 56 35 28
Fakturafrågor
Har ni frågor som rör era fakturor kontaktar ni i första hand vår ekonom Karin Sjöstrand, per email till karin@amhult2.se.
Juridiska frågor
Har ni frågor om vad som gäller juridiskt i ert boende vad gäller uppsägningar, inneboende, uthyrning i andra hand m.m. använder ni ordinarie kontaktuppgifter, se mer under "Felanmälan och förvaltningsärenden".
Byteskön för bostadslägenheter
Har ni vuxit ur er lägenhet eller har ni tvärtom inte lika stort behov av ytan som när ni flyttade in? Då kan ni ställa er i vår byteskö som matchar er med andra boende som vill byta sin lägenhet. Skicka gärna in ett ärende i ärendehanteringssystemet eller fyll i rätt blankett under "Dokument".
Synpunkter och önskemål
Vi tar gärna emot era synpunkter och önskemål för just ert hus, vårt område, hemsidan eller annat som rör vår roll som hyresvärd. Samtliga ärenden av denna karaktär ska skicka till oss via ärendehanteringssystemet.